أجمل القصص القصيرة - موضوع قصة المراة ذات الفلسين للاطفال

ذات الرداء الأحمر - قصص للأطفال - قصة قبل النوم للأطفال ...

منتدى كلمة الله الحية والفعالة› . قصص مسيحية متنوعة › . وما زالت ذات الفلسين تعيش قصة صياد ماهر | حواديت اطفال الفتاه ذات الحذاء الاحمر قصص أطفال مصورة قصص اطفال مضحكة مصورة حكايات للاطفال مصورة قصص ... فى هذه الاثناء كانت جالسه بجانبه وضع يده على كتفها رفعت يدها لتدفعه يده بهدوء وضع يده المره هذه على خصرها فرح بضيق اوعى يا عامر ايييه ده عامر بسخريه فى ايييه يا فرح عادى يعنى فرح بغيظ اوعى يا عامر و بعدين انت ببتتكلم ليه كده انت شارب حاجه عامر بضحك ااااااه شارب و لحيه اقترب منها ليقبلها ابعدته بعنف و قالت بعصبيه فوق با عامر انت اللى انت بتعمله عامر بسكر انتى مش حلوة على فكره انتى كنتى لسه فى حضن زين بيه و لا هو حرام ليا و حلال لى هو اخذت حقيبتها و هتفت بدموع انت حيوان و انا غلطانه انى فضلت قاعده من الاول خرجت ركضا من هذا المكان وجدت زين يغلق الهاتف و يضع الهاتف فى جيبه التف هو ليجدها و الدموع تنساب على دموعه كاد ان يتجه اليها لكنه وجدها تركض و تلقى بنفسها فى حضنه حضنته بكل قوتها رفع يده ليحاوطها و امارات الغصب ترتسم على وجهه لاحظ تساقط دموعها و شهقاتها التى تصل الى قلبه قبل ان تصل الى اذنه زين بقلق مالك يا فرح ايييه اللى حصل تساقطت دموعها باستمرار و شهقت و هى تبكى من ضيقها وضع يده ليمشيها بهدوء على خصلات شعرها النحاسيه اللون الناعمه قال برقه اششش اهدى يا فرح اهدى يا حبيبتى كأن كلماته كانت كالمخدر بالنسبه لجسدها استكانت بين احضانه الا من صوت شهقاتها ابعدها عنه قليلا لينظر الى وجهها الاحمر من كثره البكاء قبض كف يده فى غضب شديد ثم قال بهدوء عكس فى داخله ايه اللى حصل فرح و هى تسمح دموعها ببراءه و لا حاجه انا عاوزه امشى من هنا لو سمحت يا زين نظرات الترجى فى عيونها جعلته يخضع لطلبها مؤقتا حتى يعرف ماذا حدث معها امسك يدها و اعتصرها فى كف يده و اجلسها فى السياره و ادار محرك السياره للنيل قالت باستغراب احنا وقفنا ليه زين بابتسامه انزلى بس هبطت من السياره فوجدت نفسها فى مكان اول مره تراه كان النيل امامها بجمالها و روعته و صفاءه و صوره النجوم المنعكسه على سطح الماء امسك يدها و سحبها برفق للجلوس على صخره امام النيل مباشره ابتسمت هى لجمال المنظر الذى ابدع سبحانه و تعالى فى خلقه قالت بابتسامه سبحان الله قد ايه المنظر هنا حلو اووى تنفست بعمق لتملأ رئتيها بالهواء المنعش زين بترقب مش هتقولى فى ايه لاحظ ارتسام ملامح الحزن على وجهها و تلألأت عيناها بالدموع التى تؤلم قلبه و بقوه كأن خنجر طعن قلبه حين يراها حزينه هكذا مسحت عبراتها مفيش حاجه بس افتكرت بابا زين رافعا حاجبه لا و الله هو انك تفتكرى عم مهاب ده يخليكى تجرى من جمب الحيوان ده و تبقى عاوزه تهربى فرح بتوتر و هى تفرك اصابعها ايووه زين بحزم فرح قولى الحقيقه الحيوان ده عملك ايه فرح بقلق طب هقولك بس بلاش تتعصب لو سمحت اؤما رأسه لها بهدوء قصت له ما حدث بالكلمه احمر وجهه بشده من الغضب لكنه كبح جماح غضبه حتى يعرف شيئ فى باله زين بهدوء طب ما هو عنده حق يا فرح فرح بزهول نعمممم زين بهدوء اقصد يعنى افتكرى كده تصرفاتك بهدوء اولها مثلا انت حضنتينى و بوستينى النهارده علشان الهديه و احنا سبق و حذرتك من الموضوع ده صح و افتكرى لما شدتينى من ايدى و رقصنا علشان تغيظى عامر صمتت و لم ترد عليه ليس لديها رد هو يقرأها مثل الكتاب المفتوح لكن هو يمسك الكتاب بالخطأ هى لم تفعل ذلك لاثاره غضب عامر بل لاجل انها ارادت الاقتراب منه ليس لاجل عامر مطلقا هى قبلته و احتضنته صحيح لانها شعرت بأنه جزء من كيانه و يفهمها جيدا بالتأكيد هى مخطئه قهو حذرها من هذا الموضوع من قبل بأنه محرم و انهم ليسوا فى لندن لتفعل هذا طرقع زين اصابعه امام وجهها ليخرجها من تفكيرها فرح بشرود هااا بتقول حاجه وقف ليعود الى السياره فقال زين بهدوء انتى سمعتى انا قلت ايه على العموم يلا اروحك فرح بشرود انا مقربتس منك علشان اغيظ عامر التفت لها بترقب اومال لييييه فرح بابتسامه مش دلوقتى زين بحزن طيب يلا امسك ذراعه و قالت بلهفه انت زعلان منى زين بسخريه على اساس انه مهم فرح بسرعه طبعا مهم زين بغيظ انا مش زعلان يا فرح انا عايز اولع فى دماغك دى فرح بابتسامه خلاث انا اثفه و وعد و الله مش هعمل حاجه تانى زى دى زين بابتسامه طيب يلا يا هبله فرح بغيظ اففففففف هبله برضوه ركبت السياره بجواره و قد عاهدت نفسها بشيئ بداخلها لتفعله وما زالت ذات الفلسين تعيش - منتدى الفرح المسيحى ذات صلة; حكايات قبل النوم للأطفال; قصص أطفال قصيرة; يحتاج الأطفال لبعض التسلية وتوسيع الأفق والخيال، ولذلك أوجد الآباء العديد من الحكايات التي يقصّونها على أبنائهم، وهذه الحكايات ليست لغرض التسلية وإمضاء الوقت فقط ... حكايات عالمية - المرأة العجوز والدب الأبيض. حكايات عالمية للأطفال من قصص الشعوب. مشاهدة. تحميل. تعليقات. الصيغة. البحث عن أفضل مجموعة من شركات التصنيع والمصادر قصة للأطفال ذات مؤثرات صوتية منتجات قصة للأطفال ذات مؤثرات صوتية رخيصة وذات جودة عالية لأسواق متحدثي arabic في alibaba.com قصة المرآة السحرية - قصص أطفال for Android - APK Download قصة المراة ذات الفلسين للاطفال

5/30/2021

  • 7/15/2021
  • 6/9/2021
  • 2/9/2021
  • ذات الرداء الاحمر قصة للاطفال - موضة الأزياء